Tuesday, January 31, 2012

harapan baru

menjengah ke langitilahi.com dan terbaca entri pasal ciri-ciri blogger yang baik. kalau ikut kiraan dia, saya ni bukan blogger yang baik la. Banyak ciri-ciri tue saya takde. Macam mana ni ya? Saya harap saya boleh jadi blogger yang baik sama seperti facebooker yang baik la kot kan. tiap-tiap hari update status FB. sampaikan kalau post saya tak naik dekat HOME kawan, kawan saya rasa pelik. Hehe. Itulah kelebihan saya. Ahaks ! (perasan walaupun tak patut timbul perasaan tu) hehe.

Mulai dari sekarang, saya kena:
1. selalu update blog (plg minimum pun seminggu sekali)
2. mempunyai penyampaian yang baik, kemas dan teratur. Yang ni susah sket la sebab saya bukannya pandai sangat bab2 ni.. suka je merapu. entah pape jer. hehe. sorry ek kalau xberapa nak faham.
3. mesra pelawat, means that saya kena mesra dengan pelawat yang menjengah ke blog saya. hehe. kalau kat blog, org dtg melawat xyahla hidangkan air cukuplah sekadar menjengah balik ke blog dyurg.
4. x main copy and paste. hehe. ada jugak kot yang saya copy tapi mungkin xbanyak. berharap later on dah xde tiru2 dah penulisan orang nie. hehe.
5. penyampaiannya bermanfaat. insyaallah, akan saya selit sedikit isi yang bermanfaat walaupun satu... hehe.

okay, rasa macam dah cukup kut. jangan berjela-jela sangat nanti orang jadi malas nak baca. sekarang dah pukul 0754 am. rasa macam nak sambung tidur tapi dah overslept semalam. so, rini nak stay up sekejap. :)

~> p/s: enjoy your day friends !

No comments: