Wednesday, December 19, 2012

Khamis, 20122012

assalamualaikum...

hari ni hari khamis. dilah dah balik taiping.
sepupu dye kot nak kahwin.
dye kena ada...
orang kuat majlis la dikatakan...

so, pagi tadi dah hantar dilah ke stesen bas dengan tunang saya
hehehe
dah hantar tu, pegi makan.
sebenarnya janji ngan Dayat ( kawan tunang saya )
tapi dye lambat sket sebab baru bangun.
hehehe

so, makanlah dan dihantar ke kampus.

sebabtu lah saya boleh update blog harini :)
duk sensorang je kat library bainun nie.

apakan naseb... kawan sume dah lari balik
huhu :(

i still have about 16 days to stay here.
luckily juniors still at home, 
they didnt want to go back
'study' kata mereka...
hehehe
dyrg xhomesick xpelah.



mood: xsabar nak KAHW*N! 

HAHA

okay, cukup sudah setakat ini
nak baiki tesis ni. banyak lagi xsiap.
adoyai

doakan saya dapat siapkan kerja selama duk cni yer. taataaaa~

2 comments:

dyLa aDiLa said...

walaupon sya sgt kuat di kenduri..
sya tetap ingat awak huhu :)

Dalilah Ali said...

cehhh... hehe :D yelah2. terharu saya :)