Wednesday, November 3, 2010

wanita yang gagah + power..



Di manakah kegagahan wanita??

1) Perempuan yang tahan menerima sebuah kehilangan.

2) Perempuan yang tidak takut pada kemiskinan.

3) Perempuan yang tabah menanggung kerinduan setelah ditinggalkan.

4) Perempuan yang tidak meminta-minta agar di penuhi segala keinginan.

ERm, dont know what should i say now..because sometimes i cant stand to be someone with all these. Kehilangan itu pahit dan perit. Tapi, untuk kemiskinan tue saya pon xtahu lah sbb saya rasa selama ni saya xpernah lagi miskin sampai terpaksa meminta-minta. Andai ditakdirkan saya seorang miskin, doakanlah saya tidak miskin hati dan perasaan. Tahan kerinduan pulak?? depends on the person and his or her behavior la dlu. Yang keempat, mungkin la boleh...dengan izin Allah s.w.t

*muhasabah diri untuk jadi wanita yang gagah (>,e)

No comments: