Thursday, August 18, 2011

ABC (Ayat BerCampur)


hati itu FRAGILE. maksudnya, mudah pecah into broken pieces. so, bila dah pecah after you handle it with care, dont ever regret. sebab? bila dah pecah tue la benda yang FRAGILE tue , kita akan makin careful dan akan bertambah hati-hati.

*p/s: salah di mata kalau tak nampak
salah pada tafsiran jika tidak dinilai

Tapi kalau dah tak bernilai, xpayah la. Baik buang dalam tong sampah. Tapi skg kan ada khas untuk kaca, baikla pergi recycle balik. Hehe.

* p?s: kadang2 saya lupa Allah cintakan saya, saya lupa. Maaf ya Allah. Tapi setiap kali saya bersedih, berduka lara baru saya teringat Allah cintakan saya. Allah bagi peluang untuk saya tebis kesalahan. Sebab cinta Allah adalah dengan tidak akan meninggalkan orang yang dicintainya. Engkau akan bagi peluang untuk perbetulkan kesilapanku.. ( air mata mengalir kerana terlalu alpa sehingga terlupa cinta Allah) hehe. Dah tahu Allah cinta saya, cepat la Dalilah! Ayuh, bangkit! baru baca 11 juzuk je ayat-ayat cinta-Mu. Lagi 19 juzuk :) Permudahkan urusanku ya Allah.


Note : TErima Kasih ALLAH :)

No comments: