Wednesday, August 24, 2011

jangan ingat

Isteri-isterimu adalah (seperti) tanah tempat kamu bercocok tanam, maka datangilah tanah tempat bercocok-tanammu itu bagaimana saja kamu kehendaki. Dan kerjakanlah (amal yang baik) untuk dirimu, dan bertakwalah kepada Allah dan ketahuilah bahwa kamu kelak akan menemui-Nya. Dan berilah kabar gembira orang-orang yang beriman.al baqarah 223



huhu. saya post ni bukan ada maksud pape pon. bukannya saya nak kahwin skrg pun. untuk ambil peringatan aja. huhuk. mentang2 lah post saya sume sal kahwin, jodoh, cinta. jangan ingatla saya nak kahwin skrg. cuma nak bagi sedra diri sket yang saya ni semakin membesar. huhu. nak tua dahhhh! TENSION JE! tapi apakan daya, usia takkan la makin muda pulak kan? takpe lah. makin tua pon, comel masih ada. manisnya pun xberkurang. hek3 ;)

3 comments:

Ain Fatihah said...

hi wife-to-be :p

Dalilah Ali said...

u too. a wife-to-be and mom-to-be okay?! Hehe

Ain Fatihah said...

insyaAllah we will be =D